Wikia

AlgemeenEdit

Meester of gewoon Kraan speelt een grote rol in het verhaal van Po.

Hij is ook lid van de vurige vijf.

Vroegere jarenEdit

Toen Kraan nog niet werdt opgenomen in het Jade Paleis werkte hij als schoonmaker in een trainings kamp voor ossen en neushorens dat hete de Lee Da Kung fu school. Zij hadden weinig respect voor hem en dus voelde Kraan zich onzeker en een beetje minderwaardig. Zoals elk jaar kwam er aan het begin van het jaar een test om te zien wie erg waardig genoeg was om leerling te worden. De test ging als volgt: in het midden stont een rode vlag die moest je tepakken krijgen. Maar er waren veel opstakels. Kraan zou graag een keer mee doen maar durfde niks te zeggen tegen de bevelhebbende os. Tot de beste studente, Mei Ling een sneeuwluipaard hem aan moedigde toch te trainen. Hij melde zich aan maar toen hij aan de beurt was werd hij uitgelachen door iedereen om zijn magere benen. Hij werdt bevolen om de uitgeslagen tanden op te kuisen. Toen hij dat wilde doen stapte hij perongelijk het veld binnen. Hij keek nog even achterom en zag dat Mei Ling naar hem knikte. Toen kreeg hij een gevoel, zelfvertrouwen. Hij slaagde erin de vlag te pakken en werdt aanvaard als leerling.

Around Wikia's network

Random Wiki