Wikia

Schildpad StijlEdit

Schildpad stijl.png

Schildpad Stijl is ontwikkeld door de grote Meester Oogway. Het is de meest innerlijke van alle stijlen, bij de Schildpad Stijl steunen we meer op de innerlijke chi stroom dan op bewegingen van het lichaam. Schildpad Stijl heeft langzame en vloeiende bewegingen perfect in hun balans. Degenen die ervoor kiezen om deze stijl onder de knie te krijgen moeten grote innerlijke vrede vinden.

Slang StijlEdit

Slang Stijl.png

De Slang stijl is snel, vloeiend en dodelijk. Slangen vallen weinig aan, alleen als ze zeker weten dat de aanval niet zal missen. Anders zouden de aanvallen missen op een paar centimeter. Ze wikkelen zich om de ledematen van de tegenstander. Ze richten hun aanvallen op zwakke plekken van het lichaam met dodelijke snelheid. De stijl is afgelijd van Hung Ga kung fu.

Konijnen StijlEdit

Kleine konijnen in opleiding.jpg

De Konijn stijl beoefenaars springen rond en lijken bang te zijn.? Beoefenaars van deze stijl zijn stiekeme vechters. Sommige legendarische ninja zijn meesters van deze stijl. Konijn Stijl strijders gebruiken hun krachtige achterpoten om te springen en dan kick-aanvallen uit te voeren.

Around Wikia's network

Random Wiki