Wikia

Mr. Ping

Meneer Ping is een getalenteerde kok, eigenaar van een noedel restaurant en de adoptie vader van Po. Hij beschouwt zijn werk als zijn leven en hoopte dat zijn zoon hem zou opvolgen, maar Po werd de Draken Krijger.

BiografieEdit

Jongere JarenEdit

Er is weinig bekend over de jeugd van meneer Ping. Wel is bekend dat hij het noedel restaurant erfde van zijn vader.

Op een dag, terwijl hij groenten aan het verzamelen was die hij had besteld, vond meneer Ping een baby panda in een krat met radijs. Verbaasd keek hij rond en wachtte tot iemand de panda kwam halen. Toen er niemand kwam, draaide hij zich om in liep naar de andere kratten, maar tijdens het horen huilen van de panda, besloot hij het ​​kind te houden tot er iemand hem kwam zoeken. Snel ontdekte hij dat het kind te groot en te zwaar was om te dragen, hij leidde hem naar binnen met een spoor van radijs. Hij stopte hem in bad, gaf hem eten en speelde met hem. De panda en meneer ping raakten erg gehecht aan elkaar. Hij maakte twee levensveranderende beslissingen: hij zou nooit radijsjes meer gebruiken in zijn noedel soep, en hij zou het kind op voeden als zijn eigen zoon. Meneer Ping gaf het kind de naam "Po".

FamilieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki